mandag 15. september 2014

Forskjellige kameravinkler

I mediatimen forrige fredag fikk en oppgave om å teste ut forskjellige kameravinkler som vi skulle knytte opp til temaet matte. Vi skulle få frem dette på bildene ''jeg behersker matte godt'', ''jeg klarer ikke matte'', ''jeg elsker matte'' og ''jeg hater matte''. For å få frem de signalene på et bilde måtte vi ta det i forskjellige vinkler. 


Her har jeg brukt froskeperspektiv for å få frem at Tora behersker matte.

Her har jeg brukt fugleperspektiv for å få frem at Tora ikke klarer matte.














På dette bildet skulle jeg få frem at Tora elsker matte. Her brukte jeg er mer normalperspektiv.












Her skal jeg få frem at Tora hater matte. Jeg brukte normalperspektiv for å få frem det i bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar